Trip terancang secara sambil lewa ni terlaksana juga. Memandang time ni aku cuti maka dengan senang hatinya aku mulakan sesi casting berseorangan pada lokasi yg telah diwar-warkan seawal jam 4 lagi (sebenarnya aku sudah 2 hari layan mancing tapi tiada hasil menyebabkan malas mau buat repot hehehe) . Trip yang di komplot bersama geng2 KPN dan antara yang turut ambil bahagian dalam aktiviti hari tu ialah azizi, ipen (siap pakai baju kerja tu) dan RS. Setelah mencuba dan terus mencuba maka aku berhasilah mendaratkan 2 ekor kerapu, azizi pula sekor ikan pisang2 ngan baby kerapu CnR, sifu ipen pula berjaya menaikan barracuda a.k.a alu2 walaupun saiz cnr manakala nasib tidak menyebelahi RS, cuba lagi bro.. (gambar di petik dari repot forum KPN)

Sesi casting rancak berjalan


hehehe akhirnya aku dapat lesen pertama casting kerapu

Pisang-pisang milik azizi

Alu-alu milik ipen

baby kerapu hasil azizi

Aku dapat seekor lagi dgn menggunakan SP, klu ikut dapat 3, satu lagi rabut namun sentapanya cukup untuk mengegarkan kepala lututku hahah

0 Comments:

Post a Comment




 

© 2009 Copyright Tuyanfc.blogspot.com Web Team All Rights Reserved | Web Versi 1.0 Design By HardLena.ORG | Best Viewed With IE v7 (1024 x 768)