Ahli baru

Kemasukan 2 ahli baru menyemarakan lagi aktiviti memancing. Akhirnya mereka tewas atas ajakan untuk turun beraksi, Mr Jalleh dan Mr Helley adalah ahli terbaru mengikuti aktiviti memancing TFC. Saya (Penulis blog) , Jalleh dan helley sempat turun beraksi pada hari ini yang mana aktiviti ini adalah yang pertama kali diikuti oleh dua ahli baru ni. Ikuti cerita kami pada hari ini di ruangan "aktiviti".

Pada sabtu yang lepas Mr Jalleh telah mengikuti aktiviti memancing menggunakan kapal dan dia telah memperolehi rekod dimana berjaya menaikan sebanyak 7 ekor ikan. Menjadi ketagih, Mr Jalleh turun sekali lagi beraksi pada hari ini atas keberjayaan menaikan ikan semalam. Saya tidak berkesempatan mengikuti aktiviti semalam kerana menghantar Mr Sidiq sekeluarga ke airport, namun membalas dengan beraksi seorang diri di sekitar Perairan Jalan Navy, Sepanggar.

Sebenarnya Jalleh dan Helley ni adalah kawan sekerja Saya ( Hardy ). Puas sudah saya racun dia org ni last2 berjaya juga saya meracun diaorg ni untuk turun beraksi. Semoga bertambah lagi ahli-ahli TFC ni.

Ahli baru :
Jalleh
Helley

*Pic kemudian laa kasi masuk.

1 Comment:

  1. Unknown said...
    masi mancing ka bro

Post a Comment




 

© 2009 Copyright Tuyanfc.blogspot.com Web Team All Rights Reserved | Web Versi 1.0 Design By HardLena.ORG | Best Viewed With IE v7 (1024 x 768)